tekst łatwy do czytania (ETR)

Informacja w tekście łatwym do czytania: ETR
Dom Pomocy Społeczny jest przeznaczony dla osób przewlekle chorych które potrzebują opieki przez całą dobę. Skierowanie do Domu można uzyskać kontaktując się z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Katowicach. Zapewniamy opiekę przez całą dobę i pomagamy w codziennym funkcjonowaniu. Zajmujemy się również opieką zdrowotną.
Gdzie jesteśmy?
Dom znajduje się w Katowicach przy ul. Adamskiego 22.

Wejście dla osób na wózku inwalidzkim jest po prawej stronie budynku.


Budynek składa się z trzech pięter oraz piwnicy. Z tyłu domu znajduje się niewielki ogród.
Jak się skontaktować?
Można zadzwonić pod numer telefonu +48 32 2515 216 od godziny 7:00 do godziny 15:00 , od poniedziałku do piątku.
Można przyjść do Domu od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 15:00. Zapraszamy.
Trzeba zgłosić się na portierni.

Jak zostatać mieszkańcem?
Zgłoś się do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Pracownik Socjalny umówi się z Tobą na wywiad środowiskowy.
Pobyt w Domu Pomocy Społecznej jest odpłatny. Wysokość odpłatności uzależniona jest od dochodu osoby (rodziny). Twoja odpłatność jest w wysokości 70% dochodu który uzyskujesz.
Co robimy?
Nasi mieszkańcy mają ciekawe zajęcia z terapeutami, fizjoterapeutą i psychologiem. Są to ćwiczenia ruchowe, prace artystyczne, zabawy.
Latem w ogrodzie robione są ogniska. Organizowane są imprezy i wycieczki.
Ludzie są bardzo mili, przyjaźni i pomocni.