Dom Pomocy Społeczny jest przeznaczony dla osób przewlekle chorych które potrzebują opieki przez całą dobę.
Skierowanie do Domu można uzyskać kontaktując się z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Katowicach.
Zapewniamy opiekę przez całą dobę i pomagamy w codziennym funkcjonowaniu.
Zajmujemy się również opieką zdrowotną.
Gdzie jesteśmy?
Dom znajduje się w Katowicach przy ul. Adamskiego 22.

Wejście dla osób na wózku inwalidzkim jest po prawej stronie budynku.


Budynek składa się z dwóch pięter, parteru oraz piwnicy.
Z tyłu domu znajduje się niewielki ogród.
Jak się skontaktować?
Można zadzwonić pod numer telefonu +48 32 2515 216 od godziny 7:00 do godziny 15:00, od poniedziałku do piątku.
Można przyjść do Domu od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 15:00.
Zapraszamy.
Trzeba zgłosić się na portierni.

Jak zostać mieszkańcem?
Zgłoś się do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Pracownik socjalny umówi się z Tobą na wywiad środowiskowy.
Pobyt w Domu Pomocy Społecznej jest odpłatny.
Wysokość odpłatności uzależniona jest od dochodu osoby (rodziny).
Twoja odpłatność jest w wysokości 70% dochodu który uzyskujesz.
Co robimy?
Nasi mieszkańcy mają ciekawe zajęcia z terapeutami, fizjoterapeutą i psychologiem.
Są to ćwiczenia ruchowe, prace artystyczne, zabawy.
Latem w ogrodzie robione są ogniska.
Organizowane są imprezy i wycieczki.
Ludzie są bardzo mili, przyjaźni i pomocni.

